Med-Practic
Նվիրվում է վաստակաշատ ուսուցիչ Գրիգոր Շահյանին

Իրադարձություններ

Հայտարարություններ

Մեր հյուրն է

Հրատապ թեմա

Ես և աշխատանքը

Աշխատակիցների հետ լավ վարվելու Google-ի գաղտնիքները. The Huffington Post. 1in.am

Աշխատակիցների հետ լավ վարվելու Google-ի գաղտնիքները. The Huffington Post. 1in.am

NEW YORK – «Մարդկանց մեծամասնությունը ներքաշված է աշխատանքի մեջ, բայց այդպես չպետք է լինի»:

 

Սա Լասլո Բոքի կարծիքն է, որը գլխավորում է մարդկանց գործողությունները Google-ում, ընկերություն, որը վերահսկում է ամբողջ աշխարհում 70 գրասենյակների ավելի քան 50.000 աշխատողներին: Նրա գիրքը, «Աշխատանքային Օրենքները. դատողություններ Google- ի ներսից, որոնք կվերափոխեն այն, ինչով ապրում ենք ու առաջնորդվում», լույս կտեսնի երեքշաբթի:

 

Գիրքը խորհուրդներ է տալիս ընկերություններին, որոնք ինչ-որ ձևով նման են Google-ին: Օրինակ, առաջարկում է աշխատակիցներին տրամադրել տարբեր տեսակի առավելություններ, որոնք էլ տեխնոլոգիական հսկային հայտնի են դարձրել. տալ անվճար ճաշեր և խորտիկներ կամ սկուտերներ, ինչպես անում է Google-ի ութերորդ պողոտայի գրասենյակը, որպեսզի իր աշխատողներն արագ հասնեն աշխատանքի վայր:

 

The Huffington Post-ի հետ զրուցելիս Բոքը խոսել է Google- ի աշխատողների փիլիսոփայության մասին, ինչպես աշխատանք ստանալ ընկերությունում, որը հետևողականորեն համարվում է լավագույն աշխատավայրերից մեկը:

 

Google- ը լավ է վերաբերում աշխատողներին և որո՞նք են այն մի քանի զարմանալի առավելությունները, որոնք ցանկացած փոքր ընկերություն կարող է կատարել:

 

Կարող է տարօրինակ հնչել, բայց դա վերաբերում է նախածննդյան և հետծննդյան արձակուրդին: Մենք հինգ ամիս ամբողջովին վճարում ենք աշխատավարձը, պարգևավճարը: Եթե դուք ունեք 10 կամ 20 աշխատակից, կարող եք դա անել:

 

Մենք 12 շաբաթվա աշխատավարձ էինք վճարում կանանց, այժմ վճարում ենք նաև տղամարդկանց: Նման ծրագիր ունենք հայրության արձակուրդի և միասեռ ծնողների համար: Առաջին հայացքից դուք կորցնում եք աշխատողի արդյունավետ ժամանակի երկու ամիսը: Բայց ինչ-որ մեկը կարող է լրացնել այդ պարապուրդը:

 

Ո՞րն է աշխատողներին լավ վերաբերվելու գործնական հիմնավորումը:

 

Խնդիրը հետևյալն է. դուք լավ եք քնում գիշերը, երբ մարդկանց վերաբերվում եք այնպես, ինչպես կցանկանայիք, որ ձեզ վերաբերվեն: Մինչև հիմա դուք դրան հասել եք մարդկանց վրա գոռալով ու խիստ կառավարումով: Այն ինչ անում են Google- ի աշխատակիցները, ներառում է դիսկրեցիոն ջանքեր:

 

Աշխատողին պահելուն ուղղված քայլերն աներևակայելի բարձր են: Այդպես է եղել ընկերության ստեղծման պահից:

 

Որևէ խորհուրդ ունե՞ք տալու Walmart կամ McDonald-ի նման ընկերությանը, որտեղ կան հերթափոխով աշխատողներ և քիչ են դիսկրեցիոն ջանքերը:

 

Ես չգիտեմ այդ ընկերությունների մասին, բայց գիտեմ, որ եթե մարդկանց լավ վերաբերվեք և նրանց ազատություն տաք, նույնիսկ փոքր ազատություն, նրանք զարմանալի գործեր կարող են անել: Այս պահին ես պատկերացում չունեմ, թե Google- ում ինչ պետք է անենք, որ զարմացնենք աշխատողներին:

 

Եթե դուք ավանդական ընկերություն եք, ծառայողական ընկերություն, կարող եք ստեղծել առաջարկությունների արկղ: Եվ ասեք, որ ամսվա վերջում մենք տեղադրելու ենք 200 դոլար լավագույն առաջարկն իրականացնելու համար: «Դա զարմանալի է: Մինչ այդ ոչ-ոք երբևէ չի հետաքրքրվել, թե ես ինչ եմ մտածում»: Ահա թե որտեղից պետք է սկսել:

 

Արդյո՞ք մարդիկ անընդհատ հարցնում են, թե կարող են աշխատանք ստանալ այստեղ:

 

Շաբաթը երեք կամ հինգ անգամ: Վերջերս շատացել են: Այսօր այդպիսի արդեն մեկ տասնյակ մարդ գիտեմ:

 

Ի՞նչը կարող է մարդուն զրկել աշխատանք ստանալու հնարավորությունից:

 

Չկան խիստ և արագ կանոններ, սակայն կան մի քանի պարզ բաներ, օրինակ, վրիպումները ձեր ռեզյումեում: Բացառությամբ, եթե դուք տեղացի թեկնածու չեք: Եթե դուք ֆրանսիացի եք և վրիպումներով եք դիմում, դուք կորակազրկվեք: Եթե դուք բրիտանացի եք և դիմում եք Ֆրանսիայում ֆրանսերենով, անհանգստանալու հարկ չկա:

 

Եղել են քոլեջի մասնագիտություններ, որոնց ուրիշ աչքով ենք նայել: Մենք ուշադրություն ենք դարձրել, թե ինչ դպրոց եք հաճախել: Այլևս դա չենք կիրառում: Պարզել ենք, որ այդ ձևով հնարավոր չի կանխատեսել արդյունավետությունը: Կարևորը կանխատեսող հարցեր կազմելն է:

 

Կարո՞ղ եք ինձ հարցազրույցին հարմար հարց տալ:

 

«Ցույց տվեք մի օրինակ, երբ լուծել եք ինտելեկտուալ դժվար խնդիր»: Ես գրի եմ առնում հարցը, ձեր պատասխանը և իմ գնահատականը: Աշխատանքի տեղավորման հանձնաժողովն էլ որոշում է` արդյո՞ք ձեր պատասխանը ցուցադրում է ձեր հմտությունը: Նրանք պետք է իմանան նաև իմ մասին, որպես հարցազրույց վարողի: Ստանում ենք արձագանքները և ընդունում լավ թեկնածուին:

 

Google-ում  յուրաքանչյուրը կարող է գնահատել իր ղեկավարին: Ինչպե՞ս եք կարողանում դա կարգավորել:

 

Դա և՛ հրաշալի է, և՛ սարսափելի: Տարին երկու անգամ մենք հարցում ենք անցկացնում, որը ներառում է ղեկավարի վերաբերյալ 10-15 հարց: Մենեջերներն էլ տեսնում են, թե աշխատողների քանի տոկոսն է բարյացակամ, չեզոք կամ անբարյացակամ: Կա մեկնաբանությունների համար հատուկ տեղ, որոնք կարող եք ուղարկել ձեր կառավարչին կամ ավելի բարձր ղեկավարին:

 

Աշխատակիցը վախենալու առիթ չունի, քանի որ պահվում է անանունության սկզբունքը: Դա նշանակում է, որ կարող եք ասել ինչ ցանկանում եք, անկեղծ լինել: Մենեջերի համար էլ սարսափելի չէ, քանի որ այն ուղղակիորեն կապ չունի վճարման ու առաջխաղացման հետ: Դա պարզապես զարգացում է և ոչ թե սպառնալիք:

 

Այսպիսով, որո՞նք են ձեր թերությունները:

 

Հիմնականը հետևյալն է. ես ընդամենը 70-80%-ով եմ նպաստում իմ թիմին, հստակ իմանալով ինչ ակնկալել նրանցից: Ես շատ հարցեր եմ կարգավորել. ոգեշնչել եմ առաջնայնությունը, նպաստել լավ որոշումների կայացումը և օգնել լինել ընդգրկուն առաջնորդ:

 

Ես հետևում եմ ձեզ: Ի՞նչ եք պատրաստվում անել:

 

Դե, ես կատարելագործվում եմ, շարունակում եմ աշխատել ինձ վրա, խոսում եմ թիմիս հետ: Հաճելի է հայտնել, որ չեմ պատրաստվում աշխատանքից ազատել ցածր միավորի պատճառով: Լավ է, որ դրա համար ճիշտ դրդապատճառներ լինեն:

 

Արդյո՞ք Google-ը հոգի ունի: Մի գուցե դրանից է բխում աշխատողների հետ լավ վերաբերմունքը:

 

Ոչ, ընկերությունները մարդիկ չեն: Դրանք հոգիներ չունեն: Դրանք անմահ են և ընդմիշտ կլինեն: Բայց մարդիկ հոգիներ ունեն: Ընկերություններն էլ մարդկանցից են կազմված և շատերը դա չեն մոռանում:

Սկզբնաղբյուր. 1in.am
Լուսանկարը. 1in.am
med-practic.com կայքի ադմինիստրացիան տեղեկատվության բովանդակության համար

պատասխանատվություն չի կրում
Loading...
Share |

Հարցեր, պատասխաններ, մեկնաբանություններ

Կարդացեք նաև

Հոգեբաններն անվանել են աշխատավայրում սթրեսի 8 նշան. 1in.am
Հոգեբաններն անվանել են աշխատավայրում սթրեսի 8 նշան. 1in.am

Մի փոքր սթրեսն աշխատավայրում կարող է լավ ազդել աշխատունակության վրա: Սակայն մշտական սթրեսը բացասաբար է ազդում առողջության վրա: Այդպիսի կարծիք ունի հոգեթերապևտ Ջոան Քինգսլին, որն արդեն 25 տարի զբաղվում է...

ԼՈՒՐԵՐ: Հոգեկան առողջություն ԼՈՒՐԵՐ: Աշխատավայրում
Աշխատավայրում կենտրոնանալու 6 միջոց. 1in.am
Աշխատավայրում կենտրոնանալու 6 միջոց. 1in.am

Աշխատանքի ընթացքում մենք ստիպված ենք մշտապես լինել կապի մեջ` հեռախոսի և համակարգչի միջոցով: Որպեսզի դա խնդիր չդառնա, ubr.ua-ն ներկայացնում է 6 միջոց...

Աշխատավայրում
Կանայք տղամարդկանց կոլեկտիվում տառապում են քրոնիկ սթրեսով. գիտնականներ. 1in.am
Կանայք տղամարդկանց կոլեկտիվում տառապում են քրոնիկ սթրեսով. գիտնականներ. 1in.am

Ինդիանայի համալսարանի գիտնականները պարզել են, որ տղամարդկանց կոլեկտիվում աշխատող կանանց համար շատ դժվար է: Այս մասին հայտնում է informing.ru-ն: Մասնագետները չափել են կորտիզոլի (սթրեսի հորմոն) մակարդակը կանանց շրջանում...

ԼՈՒՐԵՐ: Առողջ կին ԼՈՒՐԵՐ: Կին. թվեր և փաստեր Լրահոս կանանց համար
Բույրեր, որոնք կօգնեն առօրյա աշխատանքում. 1in.am
Բույրեր, որոնք կօգնեն առօրյա աշխատանքում. 1in.am

Գիտնականները պարզել են, որ կոնկրետ բույրերից օրգանիզմում բարձրանում է ցինեոլի մակարդակը, որը խթանում է նեյրոնների ակտիվությունը: Հենց դրա հետ են կապում մտավոր հանձնարարությունների փայլուն լուծումը, ագրեսիվության...

Աշխատավայրում
12 մեթոդ աշխատավայրում սթրեսից ազատվելու համար. 1in.am
12 մեթոդ աշխատավայրում սթրեսից ազատվելու համար. 1in.am

Lady.obozrevatel.com-ը մեթոդներ է առաջարկում աշխատավայրում սթրեսից ազատվելու համար...

Աշխատավայրում
Ժամանակն արդյունավետ ծախսելու օգտակար խորհուրդներ. 1in.am
Ժամանակն արդյունավետ ծախսելու օգտակար խորհուրդներ. 1in.am

Bbcont.ru-ի փոխանցմամբ՝ մարդիկ, ովքեր սովորել են արդյունավետորեն ծախսել իրենց ժամանակը, տնտեսել են իրենց կյանքի 1/3-ը: Ժամանակն արդյունավետորեն ծախսելու համար կան մի շարք օգտակար խորհուրդներ: Դրանցից...

Էներգիայի պակասը լրացնելու 3 եղանակ. 1in.am
Էներգիայի պակասը լրացնելու 3 եղանակ. 1in.am

Healthinfo.ua-ի փոխանցմամբ՝ ամեն օր մենք կատարում ենք այնպիսի գործեր, որոնք պահանջում են մեր էներգիայի մեծ պաշարներ՝ աշխատանք, ընտանիք, երեխաներ...

Արագ հանգստանալու 7 միջոց. 1in.am
Արագ հանգստանալու 7 միջոց. 1in.am

Դեռ շատ գործ կա անելու, բայց էլ ուժ ու էներգիա չկա՞: healthinfo.ua-ն առույգությունն ու էներգիան արագ վերականգնելու մի քանի խորհուրդ է տալիս...

Մասնագետները պատմել են՝ ինչպես վարվել հարցազրույցի ժամանակ. 1in.am
Մասնագետները պատմել են՝ ինչպես վարվել հարցազրույցի ժամանակ. 1in.am

Գվելֆի համալսարանի կողմից անցկացված ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ շատ կարևոր է չանհանգստանալ այն կապակցությամբ, արդյոք գործատուն տեսնում է քո հուզմունքը, թե ոչ: Ավելի լավ է կենտրոնանալ ընկերական...

Ինչպես կարելի է աշխատանքային օրվա ընթացքում պահպանել էներգիան. 1in.am
Ինչպես կարելի է աշխատանքային օրվա ընթացքում պահպանել էներգիան. 1in.am

Հայտնի է դարձել, թե ինչպես կարելի է աշխատանքային օրվա ընթացքում պահպանել էներգիան: Դրա համար ընդամենը պետք է էներգիայով սնուցվելու համար հավելյալ աղբյուրներ փնտրել, գրում է...

Օգտակար խորհուրդներ
5 տարբերակ, թե ինչպես կարող է աշխատանքը փչացնել քունը.
5 տարբերակ, թե ինչպես կարող է աշխատանքը փչացնել քունը.

Շատերն անհամբերությամբ են սպասում ուրբաթ երեկոյան ժամերին, երբ դուրս կգան գրասենյակից՝ առաջիկա հանգստյան օրերին լարվածությունը թոթափելու ոգևորությամբ: Իրավիճակը ծանոթ է ամբողջ աշխարհի աշխատողներին. պատճառը...

Քուն, քնի խանգարումներ Աշխատավայրում
Դրես-կոդի հոգեբանական նշանակությունը
Դրես-կոդի հոգեբանական նշանակությունը

Հայտնի է` կատարյալ արտաքին տեսքը կարիերայի սանդուղքով վեր բարձրանալու կարևոր պայմաններից է: Շրջապատողների վրա ազդելու համակարգը շատ պարզ է մասնագետների կարծիքով...

Աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման 12 խորհուրդ. 1in.am
Աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման 12 խորհուրդ. 1in.am

Ոչինչ միանգամից չի լինում՝ ցանկացած նպատակի հասնելու համար անհրաժեշտ են ջանքեր և ժամանակ: Իսկ եթե այդ հարցին մոտենաք կազմակերպված, ապա կհասնեք դրական...

Աշխատավայրում
Կարևոր փաստեր՝ աշխատունակության մասին. 1in.am
Կարևոր փաստեր՝ աշխատունակության մասին. 1in.am

Առավոտյան 6-7-ը «պատուհան է», երբ ամենալավն աշխատում է երկարատև հիշողությունը: Այդ ընթացքում ստացված ցանկացած տեղեկություն հեշտությամբ է...

ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ